Tuesday, May 01, 2007

Quadern de natura o La primavera al balcó

Recordo quan em vaig adonar que escriure m'agradava. Érem a la primavera, i a l'escola ens havien encarregat de fer un quadern de natura, amb les nostres observacions de l'entorn natural de casa nostra. Cada dia, de bon matí, mirava l'hort per la finestra i observava "la natura". Aquesta bàsicament consistia en un cirerer florit i uns quants ocells. Va ser observant aquell cirerer i escrivint el que observava que em vaig adonar que allò, observar i escriure-ho, m'atreia. Que se m'obria un món. Encara trigaria uns anys a començar el meu diari, i llavors encara no ho sabia (potser ho mig pressentia), però aquest gest, jo escrivint en una llibreta davant el món que es va mostrant, es convertiria en molt important per mi, en una cosa que em faria sentir bé.

No comments: