Monday, January 15, 2007

Meme


M'ha arribar un meme en que s'ha de fer una confessió per cada sentit. Com que jo sóc massa tímida per confessar res (massa que xerro), el faré a la meva manera, com sempre: es a dir, triant un llibre per cada sentit.

Vista: Solaris, Stanislaw Lem. Per els magnífics i impossibles paisatges descrits.
Oïda: Una música constant, Vickram Seth. Per una selecció de músiques que són un plaer per a tots els sentits.
Olfacte: El perfum, Patrick Susquind. No sóc massa original, ho sé, però suposo que no en podia triar d'altre.
Gust: Como agua para chocolate, Laura Esquivel. Quan penso en el sentit del gust és l'únic que em ve al cap.
Tacte: Ada o l'ardor, Vladimir Nabokov. No he llegit gaires llibres que vagin bé al tacte. Quan hi penso se m'acudeix aquest, tot i que no podria justificar exactament perquè.

3 comments:

Anonymous said...

Mira, un llibre que jo també he llegit: Solaris :-)

Clara said...

Ja m'ho pensava que tu també l'hauries llegit...

Clara said...

Però fa tant de temps que el vaig llegir que apenes el recordo...