Monday, December 12, 2005

Primer missatge

Hola!
Aquest és el primer missatge d'això del bloc. Encara no sé del tot com funciona, pero suposo que ja ho aniré veient sobre la marxa.
El primer que vull fer es demanar perdó per les faltes d'ortografia, de sintaxi i de gramàtica que pugui fer. Ja fa molt que vaig deixar l'escola, i de tot no me'n recordo.
El meu propòsit a l'hora de crear el bloc es parlar dels llibres que vaig llegint. Com que tinc bastant temps lliure, puc dedicar-me a llegir, i de vegades m'ha fet falta compartir el que llegeixo amb algú. He pensat que aquesta podria ser una bona manera.
També vull dir que no parlaré de política ni de fútbol ni de cuina ni de moda ni de punt de creu ni de física quàntica ni de com trencar l' àtom, i en la mesura que pugui, procuraré no parlar del temps.
Molt agraïda a qualsevol lector que dediqui el seu temps a llegir el que escric.

No comments: