Sunday, March 25, 2007

Àncora


Els darrers llibres que estic llegint els estic marcant amb un punt de llibre molt blau que em va regalar el meu llibreter, i que és una propaganda d'una novel·la comercial que no he llegir ni tinc intenció de llegir. El punt és un anunci del llibre Un puerto seguro, de la Danielle Steel. De la meva experiència llegint la Danielle Steel potser algun dia en parli, però ara m'agradaria parlar-vos del perquè aquest punt de llibre és tant especial per a mi. Cada cop que obro o tanco el llibre que estic llegint, el punt passa per les meves mans, i llegeixo: "un puerto seguro". I què és per a mi la lectura sinó un "port segur"? Si pots dedicar-te a llegir, és que les coses no van tant malament. Les coses no sempre van bé, però sé que mentre pugui tenir un llibre a les mans no he tocat fons. I de vegades necessito tant elevar-me una mica per damunt la sorra aspre! Sé que amb els llibres sempre hi puc comptar. "Un port segur". Cada llibre que llegeixo és un altre port segur. Segur que es tracta d'una novel·la fluixa, segur que hi ha punts de llibre més macos... però... ho llegeixo i necessito tant que a cada nou llibre que obro això sigui veritat...

No comments: