Saturday, December 09, 2006

Meme


En Pere, de Saragatona, cavallerós com sempre, em passa aquest meme. Si algú el vol fer hi està convidat.
Agafa el llibre més proper. Obre’l per la pàgina 123. Troba la cinquena frase. Escriu l’oració juntament amb aquestes instruccions. Ull!, no busquis el llibre que més t’agradi, sinó el que tens al costat.

"que él llamaba en sus rimas rubias olas."

Antonio Machado
Poesías Completas
(pàgina 123, cinquena línia)

"años de su vida, un hábito de monje debajo de la coraza. "

Montaigne
Ensayos
(pàgina 123, cinquena línia)


"cuando veíamos el fulgor de una mirada asomarse entre"

Italo Calvino
La Gran Bonanza de las Antillas
(pàgina 123, cinquena línia)

4 comments:

miquel said...

Observo que no has seguit exactament la proposta, però ho entenc... tens tants llibres a la vora.

Clara said...

Home Pere, una fa el que pot. Sempre m'agrada adaptar els memes a la meva manera.

miquel said...

Bé, jo també vaig fer una mica de trampa.

Clara said...

Ai, Pere, que no se'ns pot deixar sols amb un llibre...