Tuesday, May 01, 2007

700

Celebro els 700 missatges del bloc. Com que fa molt poc vaig celebrar els 600, no m'estendré. Només dir que encara estic llegint els mateixos llibres, no n'he acabat cap, i encara n'hi he afegit algun altre. (Algun dels llibres no l'he obert desde abans del missatge 600 – sic) Durant aquest temps he fullejat dos manuals de redacció i d'ortografia (que són de la biblioteca) perquè mai se sap on pot ser el secret de l'assumpte (l'assumpte és l'escriptura) Les Lecciones de literatura universal no les comento, però són interesantíssimes. Són massa llibres, en sóc conscient. Hauria de llegir-ne menys, i dedicar més temps a cada llibre, concentrant-m'hi de debò. Però què voleu, a mi m'agrada picotejar... En fi, aviam si n'acabo algun i es redueix la massa susceptible de ser llegida. A més, ja en tinc més d'un d'ullat que tinc moltes ganes de començar...

No comments: