Saturday, December 30, 2006

Un altre propòsit


Sabia que no havia de publicar els propòsits per l'any nou fins dia 31... fins a les 12 de la nit del dia 31!
Se m'ha acudit un altre propòsit: llegir més novel·les actuals. Però jo d'això no en tinc ni idea... com ho faré per orientar-me? Avui, a la inefable i ben assortida Llibreria 22, m'han donat un llibre amb fragments de totes les obres que han estat seleccionades pel Premi Llibreter. Sé que aquest premi ha tingut una problemàtica interna que desconec, però també sé que aquest llibret pot ser un punt de partida per orientar-me dins el bosc de la novel·la de qualitat actual. Confio en aquest premi.
No prometo res. Tindré el llibret al meu costat i faré els tastets que em semblin, i, qui sap, potser em decideixi a llegir alguna cosa, al final.
De totes maneres, sóc conscient que no es pot llegir tot, i entre els clàssics i les novel·les actuals, em continuo quedant amb els clàssics.
(Nota: potser són massa propòsits per l'any nou – es clar que hi ha un any de temps per complir-los -, però només són això, propòsits, i per tenir il·lusions que no quedi.)

No comments: