Thursday, November 09, 2006

Fama


Memorias de Ultratumba. Llibre XIV. Capítol 3. Vaig llegint aquest llibre, però ja veieu que no en parlo. No hi ha res a dir. No m'agrada tant com abans. Ara s'ha fet famós (per l'obra que va escriure) i tothom l'adula. Fa molta vida social i coneix a molta gent; ja no li passen coses interessants. Me n'alegro per ell, es clar, ara menja cada dia, però jo ho trobava més interessant quan no era famós, quan passava misèria i explicava com escrivia. Ara també escriu, però no ho explica.
Ara sembla que s'ha de trobar amb Napoleó. "Aviam" què serà.

3 comments:

Biel Barnils Carrera said...

És un llibre que fa anys que vull llegir i ara que el Vallcorba ha editat potser m'hi animo. Val tant la pena?

Clara said...

A mi em sembla que sí, que val molt la pena. Vols dir que l'han editat en català?

Biel Barnils Carrera said...

No, el va publicar a El Acantilado.