Thursday, November 23, 2006

Diàleg


_ Crec que l'acudit sobre les Urgències Psiquiàtriques no l'hauries d'haber publicat, sembla que te'n fotis.
_ No me'n foto. Només és una manera humorística d'enfocar-ho.
_ Espero que ningú no s'enfadi.
_ S'ha de tenir sentit de l'humor.
_ Hi ha gent a qui no agraden aquestes coses.
_ Que no em llegeixin. Jo només he agafat un text que m'ha semblat graciós i l'he publicat, amb tota la meva bona fe. No diguis que no està ben trobat...
_ Tens un sentit de l'humor tot especial. Com això de la lluna...
_ Què li passa a la lluna?
_ Què vols dir amb això que és un semàfor perfecte? Això no té sentit. No sé perquè publiques aquestes bestieses.
_ No es tracta d'entendre'l. Es tracta d'apreciar la combinació surrealista d'elements. No pretenc que a tothom li agradi, però a mi m'agrada i aquest és el meu bloc.
_ Tu mateixa.

No comments: