Monday, October 09, 2006

Fora de la llei


Si, ho confesso: fa nou setmanes vaig treure tres llibres de la biblioteca i la data de retorn és avui. El problema és que encara no els he llegit, i no m'han volgut renovar el préstec per telèfon. Els haig de tornar, i esperar una setmana per tornar-los a treure (això si no se'ls ha endut ningú). El cas és que no penso tornar-los fins que els hagi llegit, o sigui que demà ja estaré fora de la llei... (Si sou menors d'edat, tingueu en compte que això és un mal exemple, i que no m'heu d'imitar. Si sou més grans no cal que us digui que heu de fer.) Què em pot passar si no els torno a temps? El més probable és que no me'n deixin treure més durant una bona temporada. Però en aquesta biblioteca són molt flexibles... M'arriscaré. En fi. Que jo no penso tornar els llibres fins que els hagi llegit. Sé que he tingut temps de sobres però també sé que vaig molt a poc a poc, m'agrada anar al meu ritme, sense pressions. Això no és un treball que s'ha de presentar tal dia, només faltaria. No sé, hauré de fer un intensiu per no allargar-ho gaire, això... Com m'he despistat aquesta vegada!

3 comments:

Anonymous said...

Te'ls deixen 9 setmanes? Coi, quina sort! A mi em deixen un parell o tres de setmanes i prou. Sempre els he d'anar a renovar.

Això sí, algun cop també he estat fora de la llei. Comptant amb què només puc anar-hi un dia a la setmana, si una determinada setmana no puc... quedo fora de la llei una setmana.

El meu rècord, però, va ser fa un temps... Vaig passar-me un mes del límit. Però com que llegeixo coses que ningú vol llegir... tampoc els van trobar a faltar excessivament.

El que no entenc és això que t'hagis d'esperar una setmana per poder-los tornar a agafar...

Anonymous said...

Normatives absurdes i ancestrals que haurien de ser revisades, modernitzades i, en conseqüència, flexibilitzades.

Clara said...

Gracies Llunes...