Friday, August 11, 2006

La gran frase


Estic llegint Els homes són de Mart, les dones són de Venus. Em crida l'atenció una frase: "és un error esperar d'una dona que els seus sentiments siguin sempre racionals i lògics." De debò que m'interessa aquest llibre, m'encanta l'autoajuda, crec que el necessito vertaderament, però... gaires frases com aquesta i crec que ens enfadarem amb el tal John Gray. Deu ser que jo no tinc la seva experiència en el tracte amb "dones"... O és que els homes són sempre racionals i lògics? Serà que conec pocs homes?

1 comment:

Llum said...

Jaja! Mira que m'han dit que me'l llegeixi, aquest llibre. Però no me'l penso llegir, per no trobar-me frases d'aquest tipus. Que potser té raó? Potser sí. Però segurament no, i no només en aquesta frase. I em sembla que tu també tens raó quan dius que això també es pot aplicar als homes. Serà que les dues coneixem pocs homes? :-)